Tuesday 5 April 2016

SATU-SATUNYA DINAR EMAS BEBAS GST DI MALAYSIA

Dinar emas public gold satu-satunya emas dinar bebas cukai gst di Malaysia sebagai pilihan terbaik dan harga termurah untuk pelaburan serta insurans harta. Public Gold adalah satu-satunya syarikat pengeluar emas yang dikecualikan dari cukai gst.

Ini akan menjadi pilihan pertama pelabur yang bijak kerana dapat penjimatan 6% dari pengecualian cukai gst semasa membeli emas dan 6% lagi penjimatan semasa menjual emas.

Jadi kini, pilihan terbaik melabur dalam emas adalah emas yang bebas gst, satu-satunya syarikat emas terunggul Malaysia iaitu Public Gold. Emas dinar public gold 24K atau berketulenan 999.9 adalah satu-satunya dinar emas tanpa cukai gst kerana diiktiraf dunia bertaraf LBMA.

Emas dinar public gold tanpa gst boleh di beli dengan murah dengan pelbagai nilai iaitu ½ dinar, 1 dinar, 5 dinar dan 10 dinar. 1 dinar emas adalah bersamaan dengan 4.25 gram emas.
Dinar emas dan jongkong emas bebas gst pastinya menjadi pilihan pelabur yang bijak selepas perlaksanaan cukai gst di waktu yang sesuai harga emas rendah dan pelindung inflasi kerana nilai wang ringgit malaysia yang semakin rendah. Public Gold Marketing Sdn Bhd (Public Gold) menyasarkan unjuran peningkatan jualan sebanyak 50 peratus sepanjang tahun ini menerusi produk emas Public Gold khususnya bar emas yang mendapat pengecualian Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST).

Berita dalam Harian Metro pada 6 Mei 2015 bertajuk ‘Public Gold unjur tingkat jualan 50 peratus’ pada tahun 2015 adalah bertepatan kerana pilihan pelabur emas kini adalah produk emas public gold yang bebas gst

UNTUK SIMPAN EMAS PUBLIC GOLD

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...